Powered by Blogger.

Wednesday, 28 August 2013

Gitar

dari semua hal yang ingin kubeli. gitar adalah hal yang kuinginkan. sebelumnya aku menginginkan piano. namun tampaknya cukup mahal. akhirnya kuputuskan untuk membeli gitar. hey, don't think I bought it.. it's not yet guys.. this is a hope.. :P

gitar adalah sebuah permainan musik yang sangat kusuka, tentunya setelah Al-qur'an. aku tak mau kan terlalu mencintai dunia ini. bagiku, musik adalah penghibur, dengan cara yang berbeda membuatku merasakan suasana baru. aku pernah mendengar suara gitar yang dimainkan.  that's great...

aku ingin memainkannya. aku ingin belajar memainkan gitar.

but.. well.. I know this time isn't right yet. I must improve my ability and knowlegde fisrt. then I can buy that.

why I really want it?
actually my father not allowed it because I will waste my time. but I'll make sure that I can manage my time. well.. who knows when I'll buy it. but after my third written. I'll buy it. my target is next month.

ok guys. I think I must enough this story. not too much because this is just hope. I just need to say what I want, How I got it and when I'll take it.
after I buy it, I'll tag the picture and show it to you everyone :)

Keep Positive.

No comments:

Post a Comment

Blogroll

 

Google+ Followers

Blogger news

About